2009. október 19., hétfő

Pb-k Róbert kedvéért :)

Előrebocsátom, hogy nem igazán tartom számon az időeredményeket, nem mintha nem érdekelnének, de úgy érzem azon a szinten ahol most állok, valójában nem sokat számít egy-két perc főleg, hogy inkább a hosszabb távokat részesítem előnyben. Sőt, elsősorban a táv növelése volt a célom mostanság és nem a sebességé. De talán szép lassan megdőlni látszik az évekig álló tézisem, miszerint én képtelen vagyok a komfortzónámat messze elhagyva, gyorsabban futni a szájbantejmegalvós 6perces kilométereimnél.

Tehát idők:
3.1km - 15:20 (hivatalos)
5km - 25:20 (nem hivatalos)
10km - 54:10 (hivatalos)
félmaraton(21.1km) - 1:59:56 (hivatalos, 2008 ősz)
maraton - na, ez persze csak vicc kategória - 5:08 (2008 őszi maraton, lásd beszámolót alább)
50km - 6 óra (nem hivatalos)
12 óra - 88km (hivatalos, 2009)

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm :)
    Én beteges idő/táv néző vagyok.
    Ha véletlen nem tudom mennyit és mennyi idő alatt mentem, akkor...
    Lassan gyógyítom magam belőle.
    Ahogy elnézem az időidet hasonlókat futunk, a nagy távokat (maratontól-...) nem tudom, mert annyikat még nem mentem :S

    VálaszTörlés
  2. Szerintem akkor kell figyelni az időket ha van egy konkrét célom ami felé törekszem. De jelenleg én élvezni akarom a futást, az hogy kicsit javulnak az idők, csak ráadás.
    Ha rendszeresen futsz, alacsony intenzitáson, alkalmanként legalább 1 órát, azzal máris nő az állóképességed és tuti javulni fognak az idők is.
    Ha az alapozás jól megvolt, lehet rádolgozni és beiktatni a tempóedzéseket, résztávokat amikkel aztán komoly gyorsulást lehet elérni.
    Én nem vagyok elég következetes és nincsenek konkrét időcéljaim, így kicsit össze-vissza csinálom :)

    VálaszTörlés
  3. Huh
    Én nagyon össze-vissza vagyok.
    Az első hosszabb futásom (16 km) úgy jött össze, hogy elindultam a szokásos pár km-es futásra és gondoltam még egy kanyarig megyek, meg mégegyet és...
    Végül a szomszéd városban találtam magam :D
    Nem is akartam ilyen nagyokat futni, az elején csak 2-3 km-nek indult, de rájöttem, hogy birok többet is.
    Majd szeretnék jóval többet menni, majd...

    VálaszTörlés
  4. Ja, ez a gáz :) Az ember mindig rájön, hogy többet is bír, aztán nincs megállás a lejtőn :D :D :D

    Én se gondoltam volna anno, hogy egyszer 12óráson indulok, most meg már a 24-et tervezem :)

    VálaszTörlés