2010. január 31., vasárnap

Yours Truly futás 2010

Ma volt Yours Truly futás, de idén sem sikerült az ötvenest megcsinálnom, most a rengeteg hó és járhatatlan utak miatt. A 25km persze így is megvolt, csak a lábszárközépig érő hóban, illetve a csúszósra letaposott járdákon három és fél órámba telt.No meg azért is, mert fényképezgettem és bámuldoztam közben :)
Két oda-vissza útvonalat jártam:
1. a szomszédos községig a vasút melletti földúton és vissza. Szűz hóban haladtam nagyrészt ami gyönyörű és izgalmas volt, csak nagyon fárasztó. Néhol volt egy keréknyom, de rájöttem, hogy a keskeny gödörben még nehezebb futni, mint a mély hóban.
2. a másik szomszédos községig a kerékpárúton és utcákon és vissza. Azt hittem, itt már hómentesek lesznek az utak, de tévedtem. A kerékpárúton talán tegnap tolták el a havat, azóta esett mégegyszer annyi és jól összetaposták, a járdákat pedig igen változó mértékben takarították (leginkább sehogy)
From Yours Truly futás 2010

From Yours Truly futás 2010

From Yours Truly futás 2010