2010. március 27., szombat

Sivatagi edzés:)

Tegnapelőtt, némi szünet után, ismét szaladgáltam egyet a kis privát sivatagomban. Ez egy új telepítés az erdőben, kétéves(talán három?) nyárfák az irdatlan homoktengerben. Enyhén lejt a placc és ténylg durván mély és süppedős a homok, úgyhogy nem egyszerű futni benne.

Mielőtt belevetettem volna magam a sivatagba, kocogtam csak lazán egy félórácskát, cipőben, földúton. Aztán nekiálltam résztávozni a homokban.

From Magyarország, Tápiószecső - természet
Egy szakasz olyan 300-400méter között lehet, lefelé 1:55, felfelé 2:04 alatt van meg, nem halálos iramban (de azért felfelé már ritkul a levegő :) Összesen 4 oda-visszát csináltam, 1-1 perc pihivel köztük. Kézi méréssel néztem pulzust csak kíváncsiságból: 160 körülre ment csak fel és a regenerálódási csak 80 volt.

From Magyarország, Tápiószecső - természet
(A képek nagyjából ugyanazt a részt ábrázolják csak két ellentétes irányból)

Utána lekaptam a cipőt és egy laza félórát kocogtam meztéláb füves ösvényen és poros földúton. Mivel nem erre szándékoztam visszajönni, kézben vittem a cipőmet. Sikerült találkozni néhány emberrel...hááát...elég furán méregettek :P Azért az óvodához érve visszavettem a cipőt :)