2010. április 19., hétfő

Vivicitta 2010

Vasárnap a rendes évi Vivicitta volt terítéken és bár a kedves netbarátok közül végül senki sem tudott csatlakozni, én azért kivonultam kicsiny utódaimmal és jól éreztük magunkat. Le a kalappal a srácok előtt, hogy így bírták azt a rengeteg gyaloglást:
- reggel a buszhoz,
- elterelt troliról Hermina útnál leszállva át az egész Városligeten,
- oda-vissza ezerszer a Felvonulási téren (izé, 56-osok tere vagy mi)
- Vivi gyaloglás "versenyszámban" 3,3km a Ligetben,
- még néhány oda-vissza a téren, játszótér, csúszda, ugrálóvár,
- át a Ligeten a Hungária krt-ig,
- busztól haza. (új olvasók kedvéért, 3 és fél illetve 5 és fél évesek a srácok)

A két rövidebb futótávot átengedtem kedves futóbarátnak, mi a srácokkal addig szurkoltunk, játszottunk, sétáltunk, rágcsáltunk, gyalogoltunk. Nagyon élvezték az egészet, riszálták a hátsójukat a zenére és tapsikoltak a futóknak a lelátóról, aztán körülnéztünk a kiállítók sátrainál (egészen az Abonett rágcsákig el is jutottunk :P), majd megtámadtuk a nagy csúszdát és az ugrálóvárat is. Amíg anya (én) a *hosszú távot futotta, a kölkök kedves futóbaráttal játszótereztek. Állítólag egészen elviselhetőek voltak :)
(*hű, de fura 12kilit hosszú távnak nevezni ;-) pedig az)

Ami a futás részét illeti: Jó kis buli volt. Tudtam, hogy sok ismerős lesz, néhányukkal össze is futottunk a rajtnál és röviden morfondíroztam rajta, hogy a buli kedvéért velük kéne maradni és együtt örömfutni, de aztán ahogy elrajtoltunk, nagyon kedvem volt a saját tempómat menni és kicsit kifutni magamból az addigi tötyörgést :) Egy ismerőst követve kiverekedtem magam a lassabban haladó tömegből (itt megjegyezném, hogy soha nem fogom megérteni, miért kell a lassú futóknak és a kisgyerekeknek az első sorokba beállniuk, hogy aztán letapossák őket), de az Andrássy út végénél már kezdett nagyon begyorsítani így inkább visszaváltottam és saját tempóban haladtam az árral. Kellemes futás volt, bár szokás szerint éhesen sikerült nekiindulnom, így erősebb tempót nem bírtam volna, de az 5:30-as átlag csak meglett és így 1:06 körül lett a vége. Nem vittem órát, de a velem rajtolók szerint 4 percet slattyogtunk a rajtfolyosóban, a bruttó célidőm pedig 1:10 volt. Mellesleg ez még Vivi PB-nek is nevezhető, mert eddig még nem futottam 1:10 alatt. Azért az 59:59 még jobban mutatna :)
Befutó után visszakocogtam szurkolni az ismerősöknek, majd visszaszereztem a gyerkőceimet és vonultunk haza. Közkívánatra átgyalogoltunk az egész Ligeten ismét és villamosoztunk valamint metróztunk egyet mielőtt a buszunkra szálltunk volna. Bevallom férfiasan, jobban elfáradtam mintha maratont futottam volna....