2011. szeptember 30., péntek

Vasárnap 26. Spar Maraton !

Idén nem is terveztem ezt a klasszikus versenyt, de ha már tavaly a jelmezes futással nyertem ingyen nevezést, akkor mégis indulok....és persze ismét jelmezben :-)
Miért jelmezben?
- Kaptam olyan véleményt, hogy a jelmezben futás egyfajta menekülés a kihívás elől, egy álca ami mögé el lehet bújni és rá lehet fogni a gyalázatos tempót, kvázi elbohóckodni egy véresen komoly versenyt. Van ebben is igazság. Szemlélettől, nézőponttól függ. Ahogy írtam már másutt, kicsit szégyellem magam, hogy megint nem lesz hűdekomoly versenyzés, de ez van, nem tudom meghazudtolni magam, nem tudok kibújni a bőrömből, nekem ezek a versenyek nem versenyek, én az élményért megyek, a társaságért, élvezni azt a pár órát a hasonszőrű őrültekkel, hencseregni az EO sátornál, látni a profikat szembe suhanni a rakparton, pacsizni a nálam lassabbakkal, a cél után visszasétálva szurkolni a legkitartóbbaknak a végén....aztán csendesen hazasétálni zsebemben a plecsnivel... Ha bohóckodás, hát legyen az. Ha menekülés, nevezzük annak. Én nem érzem egyiknek sem. Talán lesz idő amikor komoly PB tervekkel megyek oda, nem mondom, hogy versenyezni, hiszen egy ilyen rendezvény annak a maroknyi elitnek verseny, a többieknek maximum harc az órával, a gyengeségeikkel, önmagukkal. De én most nem akarok harcolni. Senkivel és semmivel. Küzdeni egy kicsit jobb középszerűségért? Nem, én csak az élményt akarom. És biztos vagyok benne, hogy élmény lesz! Ugye ti is jöttök? Együtt még jobb!

Aki nem fut, jöjjön szurkolni! A mezőny látványa is klassz, ráadásul minden futó nagyon hálás egy kis tapsért, hajrázásért, sőt a versenyközpontnál a kiállítók sátrai is tartogathatnak érdekességet.

Remélem, ott lesztek, mert én igen! A jelmez meglepi, elsőként az edzésonline VIP-sátor közönsége láthatja :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése