2013. szeptember 19., csütörtök

Double Delight

Tavaly rendezte meg első alkalommal a terepfutas.hu a Dupla Élmény nevű terepfutóversenyt. Akkor Sznupival épphogy sikerült célbaérnünk, meglehetősen nehéz menet volt. A  párosunk ad hoc módon verbuválódott, alig ismertük egymást és egyértelműen óriási különbség volt köztünk edzettségben, felkészültségben és ez meglátszott a verseny közben is, Sznupi ment volna simán én meg voltam a kolonc akit be kellett vonszolnia időben a célba.  Élménynek persze élmény volt :-)

Idén egészen más jellegű élmény lesz, abban biztos vagyok. A szintidő kevesebb, az időpont viszont koraibb, talán lámpa is alig kell majd, én erősebb vagyok és nem utolsó sorban, tökéletes partnerem lesz.

Az Ultravaló-n tavaly nagyszerű közvetítés volt, bizonyára idén sem okoznak csalódást :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése